måndag 23 april 2018

Veckans läsning - Vecka 17

Hej på er! Förra veckan hade jag ett riktigt läs-flyt och läste ut hela 11 böcker, vilket var lite otroligt. Det berodde mycket på att jag och Elin hade två stycken 24-hour-read-a-thons (ett inlägg om dessa kommer upp i veckan), vilket kanske var lite tokigt men ändå roligt. 

Den här veckan kommer jag inte läsa 11 böcker iallafall, utan jag skulle vilja  läsa ut dessa tre böcker som alla är påbörjade.

Bokhandeln på Riverside Drive av Frida Skybäck 
The Ship of the Dead av Rick Riordan
The Diabolic av S.J Kincaid 


Hoppas ni får en fin vecka allihopa!

4 kommentarer:

  1. Förstår inte vad du menar! två stycken 24 hour read-a-thons på en vecka är väl inte konstigt? :O and also... varför inte satsa på 11 böcker denna veckan också? :D ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag skulle aldrig också läsa 11 böcker på en vecka igen ju ;D

      Radera
  2. WOW 11 böcker är ju galet bra!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var tvungen att räkna flera gånger för jag tänkte att det kunde ju inte stämma, men tydligen var det rätt, känns väldigt otroligt :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...